Ruilen & Retourneren



HERROEPINGSRECHT


Superstar België / SchminkWebshop hoopt natuurlijk dat u een tevreden klant bent.
Mocht de bestelling toch tegen vallen dan kunt u als particuliere klant gebruik maken van het herroepingsrecht.

Particuliere consumenten hebben het wettelijke recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgave van reden te annuleren.
Mocht je gebruik maken van dit herroepingsrecht, dan heb je na de annulering nogmaals 14 dagen tijd om je product retour te sturen.

Indien u de volledige order annuleert en retourneert krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Annuleert u maar een deel van de bestelling en houdt u de rest, dan krijgt u alléén de kosten van de geannuleerde artikelen retour, en geen verzendkosten.
De kosten voor retour sturen naar de Superstar België / SchminkWebshop zijn voor eigen rekening.
Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de Superstar België / SchminkWebshop geretourneerd worden.
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien het product ongebruikt is, de verpakking van het product onbeschadigd en de eventuele verzegeling op de verpakking niet is verbroken.

Het bedrag van aankoop en de verzendkosten, in het geval van de volledige annulering van uw bestelling, zullen na ontvangst van de goederen per omgaande op uw bankrekening worden teruggestort.

Wanneer u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht neemt u telefonisch of per mail contact met de Superstar België / SchminkWebshop op om de retour te melden en aan te geven welke produkten u wilt retourneren
Klik hier voor de contactgegevens
In overleg wordt dan voor u de meest gunstige manier van retourneren bepaald.

Stuur met de retourzending altijd een ingevuld retourformulier mee.
Je kunt dit hier downloaden: retourformulier
U kunt het formulier ook per mail opvragen.
Service staat bij de Superstar België / SchminkWebshop hoog in het vaandel. Wij zullen er altijd naar streven voor u een goede oplossing te vinden en een tevreden klant te hebben!

Zijn er toch nog klachten dan willen we u vragen deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@superstarbelgie.be
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.